loading...
سایت عاشقانه 21
admin بازدید : 148 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)
  • کاش می شد از تنهایی گفت - 98love.ir

    www.98love.ir/post/2597/کاش-می-شد-از-تنهایی-گفت.html

    کاش می شد از تنهایی گفت از چیزی که مثل خوره روحت را می خورد و جسم ...

  • کاش می شد با تو دوباره - nasrha.blogfa.com

    nasrha.blogfa.com

    ... کاش می شد با ... دلش تنگ آمد از تنهایی ... نشست با او برایش قصه ها گفت. حکایت از خود و حور و ...

  • کاش تنهایی نبود - اس ام اس عاشقانه

    toorajranjimaleki89.blogfa.com/category/6

    کاش تنهایی نبود ... چی می شد که تنهایی ... داشت از تنهاییش می گفت:

  • تنهایی را دوست دارم

    sadrajavadi.blogfa.com

    کاش می شد از تنهایی گفت از چیزی که مثل خوره روحت را می خورد و جسم تو"...را اب می کند

  • کاش می شد...

    baran6018.blogfa.com

    کاش می شد ... - کاش می ... رسید و گفت: زندگی به تنهایی ناقص ... اندازه دنیا تنگ می شود. از خودم می ...

  • کاش ......

    gham-sard.blogfa.com

    کاش ..... ... و در حالي که از او دور مي شد گفت ... تنهایی خــویش را بغل می گــیرم...

  • کاش تنهایی نبود - عشق

    toorajranjimaleki89.blogfa.com/cat-4.aspx

    کاش تنهایی نبود ... کاش تنهایی نبود. چی می شد که تنهایی ... داشت از تنهاییش می گفت:

  • ای کاش می شد - khone-del.blogfa.com

    khone-del.blogfa.com

    ای کاش می شد ... گفت تو از خاکی و من از خاک چرا ... که می میرم غریبانه ، امان از درد تنهایی ...

  • کلبه ی تنهایی من

    kolbeye-tanhaeiyeman.blogfa.com

    کاش می شد از تنهایی گفت از چیزی که مثل خوره روحت را می خورد و جسمت را آب می کند تنهایی که ...

  • تنهایی...

    avin90.blogfa.com

    تنهایی... به بوی تو... ... با کسم نیست سر گفت و شنود ای ... کاش می شد رنج و غم از خانه ها بیرون ...

  • غروب تنهایی

    www.maysam206.blogfa.com

    تا گذشت و روزی دخترک حالش بد شد و از حال رفت ... ای کـــاش مـــی ... آهو گفت: از من خوشش ...

  • کلبه تنهایی

    mohammadiharte.blogfa.com

    کاش می شد از تنهایی گفت از چیزی که مثل خوره روحت را می خورد و جسم تو"...را اب می کند

  • شعرهاي تنهايي - oonrooza.blogfa.com

    www.oonrooza.blogfa.com

    کاشکی می شد ... پر امیــــد شد. با خنــــده گفت ... چه سود از دل بگویم؟ ای کــاش من ...

  • کاش می شد با تو دوباره - nasrha.blogfa.com

    nasrha.blogfa.com/8907.aspx

    ... کاش می شد با تو ... می گفت : ... تنهای تنها زندگی می کرد. او از درد تنهایی اونقدر گریه ...

  • تـــنــهایــی

    alone180.blogfa.com

    کاش قاصدک به تو می گفت ... همه چیز گذشت و تمام شد ... از دلم دور میکنم،اگر از تنهایی ...

  • shabniloofari.blogfa.com - تنهایی من

    www.shabniloofari.blogfa.com

    تنهایی من. welcome ... کاش می شد از شقایق های رویایی خاطرمان چیزی گفت. کاش می شد مهربان تر صادق تر ...

  • کاش می شد...

    esi5.blogfa.com

    کاش می شد ... - شعرومتن ... گر چه تو تنها تر از ما می روی آرزو دارم ولی ... کاش قلبم رنگ تنهایی ...

  • غـــم تــنـــهـــایـــی•**•.¸

    tanhayi-123.blogfa.com/1393/01

    کاش می شد از تنهایی گفت و رفت تا به هم ...

  • ای کاش...

    www.khabe-shirin.blogfa.com

    ازسرد شدنم ،از خون دیدنم،از تنهایی ... سلامتی حرفایی که نمیشد گفت ولی پست شد ... کـاش مـی ...

  • تنهایی - bachehaichatr.blogfa.com

    bachehaichatr.blogfa.com

    ... و تنها زمان ارام گفت؛ سوخت از فقر ... کاش می شد غمم ... , تنهایی و دوستی مرد می سازد ...

  • صدای شادی در روحم جوانه زد/ کاش «یار مهربان» تنهایی

    www.mehrnews.com/news/3043537/...

    ... با تعجبی که می‌دانم از کجا شکل ... گوید کاش کتاب دوست تنهایی‌ام ... قاصدکی گفت: می خوای ...

  • کاش می شد لحظه ها را پس گرفت...

    www.raze-dell.blogfa.com

    کاش می شد لحظه ... کلامش که چه زیبا می گفت ... گلویم را می فشارد تو مرا از تنهایی ...

  • تنهایی

    dena80.blogfa.com

    زندگی چون قفس است ، قفسی تنگ پر از تنهایی ، و ... به من می گفت تنهایی ... کاش می شد ...

  • گفت و گوهای تنهایی

    goftogoohayetanhaee.blogfa.com

    گفت و گوهای تنهایی - - گفت ... که از فروردین 93 برام شروع شد ... من می شد... کاش یه بار ...

  • تنهایی

    mohamadeha.blogfa.com

    تنهایی - www.mohamadeha ... بی خبـر از مــوج و از دریـا نبـود کاش بـودی تـا ... حتی وقتی که جون می داد ...

  • کاش ...

    tobehtarinhayam.blogfa.com

    به من می گفت : ... در تنهایی پژمرده ام... کاش امتحانش ... و با قيافه اي غمگين از دختر جدا شد .

  • دختری از جنس تنهایی

    www.jen3eshgh.blogfa.com

    ... دختری از جنس تنهایی ... کاش می شد دفتر تقدیرعشق ... زد دختره به پسره گفت خوش گذشت ولی ...

  • تنهایی بی پایان - neda78.blogfa.com

    neda78.blogfa.com

    تنهایی بی پایان. سلام ... کاش می شد وقتی دلت گرفت، اونقدر بباری تا بالاخره آفتابی ... از من هم ...

  • تنهایی - hodatanha.parsiblog.com

    www.hodatanha.parsiblog.com

    کاش می شد از پشت پرده های ... تنهایی کرده اند دستهای تو ... کسی از پشت قاب پنجره آرام و زیبا گفت:

  • تنهایی - 1376914.blogfa.com

    1376914.blogfa.com

    ای کاش می شد ای کاش ... آرزو هایم را در میان اقیانوس صدایت که می گفت . ... هنوز از تنهایی سخن می ...

  • تنهایی - tanhae13.blogfa.com

    tanhae13.blogfa.com

    کاش دنیا چند ثانیه خفه می شد ... که به خاطر فرار از تنهایی ... پنجره رو به آن باز می شد می گفت .

  • ساز تنهایی من... - گفت: فدای حسین...

    gonehayekhis.blogfa.com

    ساز تنهایی من... ... کاش می شد پنجره ها ... بادلت همسفرجاده ی دنیا می شدم. خسته ام از خستگی های ...

  • تنهایی - bagheatash.blogfa.com

    bagheatash.blogfa.com

    سعی میکنم مطالب باحال بزارم براتون تا ارزش یه نظر از طرف شما رو . ... ای کاش می شد ... وبعد گفت: ...

  • تنهایی

    2oost.blogfa.com

    تنهایی. هر چه از دل ... از نظر درسی اول می شدند از نظر کاری ... نماد اعتراض تبدیل شد

  • بارون تنهایی*44*

    www.ashyane44.blogfa.com

    پوچ از تنهایی بدون بغض کاش او ... طفل معصوم با خودش می گفت: ... که چه می شد اگر باغچه خانه ما ...

  • ۞ حرف هایی از جنس دل تنگی ۞

    www.gachgalaxy.blogfa.com

    راســــت مــــی گــــفــت ... از تنهایی گریه می ... کاش یکی پیدا می شد از ...

  • شعر های عاشقانه | من و بی کسی | عاشقانه

    ma9bika30.blogfa.com

    ... ای کاش سرنوشت جز این می ... گفت جگر گوشه ی ... یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی می‌میرم از ...

  • تنهایی

    www.tanhayi65.blogfa.com/author-tanhayi65.aspx

    ... لحظه هايش می گفت: ... دلم پر میشد از عشق واقعی، کاش ... ی تنهایی ها لبخند تلخی می زنم ...

  • خاطرات تنهایی - seppideh.blogfa.com

    www.seppideh.blogfa.com

    این روزهاحس می کنم از ... ام سنگین نیست می توانم تنهایی بلندش کنم ... کاش می شد بدونی چقدر ...

  • دنیایی پر از نامردی وتنهایی

    www.osyangar.blogfa.com

    از این تنهایی و بی ... کاش می شد ... که من حالم خوب نیست گفت نمیام از درون سوختم اتیش ...

  • درد تنهایی

    sarajon1370.blogfa.com

    درد تنهایی ... کاش می شد ... ... یک بار قسمت کردم چندین برابر شد! می ترسم از ...

  • دست تنهایی

    www.ashk1372.blogfa.com

    دست تنهایی. صفحه ... هر که می گفت . دوایت گذر ایام است. کاش می دید که بعد از ...

  • کلبه تنهایی

    www.sarnevesht-.blogfa.com/author/sarnevesht-/Ali

    ... اگر همدم شبهای تنهایی من ... کاش می شد مشق عشق را ... اشک از ديدگانش جاري شد و گفت: ...

  • من و تنهایی - شکست عهد من و گفت هر چه بود گذشت...

    eghlima00.mihanblog.com/post/424

    شکست عهد من و گفت ... کاش می شد سرنوشت را از ... میشوم از اینکه به من و تنهایی ...

  • تنهایی | قالب وبلاگ

    pichak.net/crop/tag/تنهایی

    بعد شکایت می کنیم از تنهایی هامون ... معلم تو از عشق چیزی میدانی؟ گفت: ... کاش می شد اشکها را ...

  • کاش تنهایی نبود - magifa.com

    magifa.com/detail/237174/article/6

    برای مشاهده مطلب فوق، از لینک زیر ... شیر و بردار ببر گفت ... کاش تنهایی ...

  • تنهایی - faribabahari.blogfa.com

    www.faribabahari.blogfa.com

    ... با خودش می گفت بسی کوه و ... خود خم شد دگر از صبر اوکم شد ... کاش این کار رو ...

  • تنهایی

    www.hotelpol.blogfa.com

    تنهایی. صفحه اصلی ... از رحمت خدا نا امید نشید(زمر/۵۳) ::. گفتم: هیشکی نمی دونه تو دلم چی می ...

  • خسته از تنهایی ×××

    www.hesamtak.blogfa.com

    ××× خسته از تنهایی ... مدتی را به کمک والدین برای تغذیه از خواب بیدار می‌شود و دوباره به ...

  • تنها یک تنها می داند که تنهایی

    www.deletangaam.blogfa.com

    تنها یک تنها می داند که تنهایی ... آرام از اشک هاي قلبم پاک شد ... کاش ان شب که رفتم از ...

  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 339
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 645
  • بازدید ماه : 1,717
  • بازدید سال : 18,989
  • بازدید کلی : 147,147