loading...
سایت عاشقانه 21
admin بازدید : 259 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)
  • دلتنگی ارام ارام بودن را از من گرفت

    www.98love.ir/post/5563/دلتنگی-ارام-ارام-بودن...

    دلتنگی ارام ارام ارام بودن را ازمن گرفت کاش توهم درد مرا میفهمدی کاش توهم یه روزجای من بودی ...

  • هنرذهن ارام | داورنیوز

    web.lasernews.in/list/هنرذهن+ارام.html

    دلتنگی ارام ارام بودن را از من گرفت . دلتنگی ارام ارام ارام بودن را ازمن گرفت

  • ღ ღ دلــــــــتنگی های مــــــن ღ ღ

    www.talkhiyeentezar.blogfa.com

    انــگار کــه مــــــن از ... و لذت با تـــــو بودن را. ... نسل تو از مادرهایمان همه چیز را گرفت

  • آرام آرام لیست فعالیت های من

    www.cloob.com/profile/activity/listmy/username/farideh51/showtype/...

    ... بگویند که نگاه و لبخندشان را برندارند از ... جان گرفت و ... از کوچه ی دلتنگیِ من ...

  • عاشقانه آرام - دل نوشته ها

    kashkouleman.blogfa.com/cat-4.aspx

    زلالی عشقت را از من مگیر، انشای چشمت را ... و حجم دلتنگی هایم را ... زندگی‌‍‍‌‍ راه بودن را ...

  • فرق است میان آرام بودن و آرام گرفتن - اورولوژیست

    urologist.persianblog.ir/post/53

    فرق است میان آرام بودن و آرام ... تقریبا در اکثر روزهایی که از ... و من مدتهاست که این بو را ...

  • ذهن ارام | داورنیوز

    mechanic-fani-teo.web.lasernews.in/list/ذهن+ارام.html

    ارامتر از انکه از خواب برخیزی ب من ... من ،برای من چه مکانی است که بال های خسته ام را ارام ...

  • مرا ارام بخوان - bashahidan.oldblog.ir

    bashahidan.oldblog.ir/post/مرا+ارام+بخوان

    تجلیل ابراهیم صنوبر مدیرعامل سفیران صلح از حجت الاسلام دکتر بیگی ... لبانت را باعشق ...

  • فراموش کردنت را هیچ وقت یاد نخواهم گرفت...

    2sms.fardblog.com/post/77522

    همه چیز ارام ... یاد گرفتم که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن ... برای همیشه خاطراتت را از ...

  • آرام - dolfin1365-ba.crawlblog.ir

    dolfin1365-ba.crawlblog.ir/tag/آرام

    خسته از بودن ... و شکسته ام را آرام می کنم.... حق من از این ... را. .. کاش بشود آرام گرفت در ...

  • دلتنگی های من ♥♥

    www.hafez110.blogfa.com

    ♥♥ دلتنگی های من ... دنیا کوچکتر از آن است که گمشده ای را در ... که وقتی دلت گرفت سرتو بزاری رو ...

  • آينده را خواهم ساخت - متن کوتاه

    zadeye-entezar.blogfa.com/cat-6.aspx

    تو همه نداشته هایم را پر کردی و من با نفرت از ... آرام آرام دلتنگی ... بودن را بپذیرید ...

  • دلتنگی های من - manetanha.persianblog.ir

    manetanha.persianblog.ir

    دلتنگی های من ... و من اینجا میان بودن‌ها و نبودن‌ها ... خستگی را از پشت حصارهای بلند ...

  • دلتنگی

    ladan2.blogfa.com

    ... توسط آرام ... میزنم طفل احساس من از ... ولی اگر مرگ روزی وجودم را فرا گرفت و روی ...

  • روش بستن لولا ارام بند کابینت تصویری

    2nyayetanha-ba.crawlblog.ir/search/...

    ... با سامانه قدرتمند کراول بلاگ پیش از بقیه مطالب جدید را مشاهده کنید و بروز ... خواهد گرفت;

  • دلتنگی های من - shahin23.blogfa.com

    shahin23.blogfa.com

    دلتنگی های من ... من از بی تو بودن به یاد تو ... يعني از همان ابتدا همه چيزها را آرام آرام از ...

  • دلـتـــنــــگـــی

    abjifatima.blogfa.com

    رویای با تو بودن را ... رد شد شبيه‌ رهگذري‌ ، باد ، از درخت‌ آرام ... در غمت زار بگريم من و از ...

  • تنهایی و دلتنگی - tanhaye2010.blogfa.com

    tanhaye2010.blogfa.com

    تنهایی و دلتنگی - از همه ... اما نباید امیدمان را از دست دهیم زیرا خدا ... باعث بودن من ...

  • دلتنگی

    marzieh1973.mihanblog.com/page/5

    اکنون نمی توانم بودن را ... من از همه ... خانه ات آباد که این ویرانه بوی گل گرفت از پریشان ...

  • آرام آرام لیست فعالیت های من

    www.cloob.com/profile/activity/listmy/username/farideh51/showtype/...

    آرام آرام خانه رسانه ... شیعه بودن اگر جرم است دلم می خواهد مجرم ترین آدم دنیا باشم . آرام آرام ...

  • ღ ღ ღ ღ مَعبد جُنون ღ ღ ღ ღ

    idealheart701.blogfa.com

    ... سینمایی آرام می گرفت . ... را نا آرام میکند... به من بگو ... بودن حرکتی است افقی ... از ...

  • احساسات - دلتنگی های من

    manetanha.persianblog.ir/tag/احساسات

    دلتنگی های من ... گیج آرام را هیچگاه ... و حالا فقط لحظه‌های با او بودن را تجسم می‌کنم و از ...

  • خیال آرام من ... - fatemyon94-ba.crawlblog.ir

    fatemyon94-ba.crawlblog.ir/ogle/خیال+آرام+من+...

    ... خيال آرام من امروز،دست از چرای ... بودن را بچش، ببین ... نشست، آرام گرفت و همه را سپرد به ...

  • عاشقانه ای آرام با خدا - بهترین های وب(از نظر نویسنده)

    mahsa0sr.blogfa.com/cat-1.aspx

    عاشقانه ای آرام با ... و بودن و هست یافتن) ... ان اصرار!نه نعمتش را از من گرفت نه گناهم را فاش کرد ...

  • دلتنگی.....

    www.zenndegi.blogfa.com

    حال بشنو از من این افسانه را . ... که لحظه اي با او از جدي بودن دور ... گرفت تو سینه، از ...

  • هر چی بخوایی اینجا هست ... } - رمان آرام (قسمت یازدهم)

    virtualworld.blogfa.com/post/668

    تو حق نداری آرزوهایم را از من ... سایه بازوی آرام را گرفت و او را از ... از بودن در کنار ارام ...

  • بـــرای آرام جـــانـــم ...

    www.aramejanami.blogfa.com

    ... باتو بودن را ... دلتنگی آمده ... آسمان دلتنگی ام را ... نه آرام جانم ... جانم را از من ...

  • هرگز آرام نخواهم گرفت - arta1990.blogfa.com

    arta1990.blogfa.com

    هرگز آرام نخواهم گرفت ... نیست که چادر را از روی عادت و اکراه بر ... از من بپرس ...

  • ( ̮̮̃•)♫دلنوشته های دلتنگی من♫( ̮̮̃•)

    www.solitary-lovelorn.blogfa.com

    ... ♫دلنوشته های دلتنگی من♫ ... تا خودم را از خودت بدانم ... و همه این بودن هایت فقط برای من ...

  • آرام تَر سُکوت کُن - coop-s-ba.atrimblog.ir

    coop-s-ba.atrimblog.ir/ogle/آرام+تَر+سُکوت+کُن

    اتفاقاتی که افتاد من را که لحظه ای آرام ... آرام چه خواهد بودن غیر از ... را بوسید و آرام گرفت.

  • بــــــاران دلـــــــــتنگــــی - دلم تنگـــــه

    barane-deltangi.mihanblog.com/post/78

    شاید دستهای من را هم ... و من در ساحلت آرام خواهم گرفت تا از خلیج قلب ... باران دلتنگی را به ...

  • روش بستن لولا ارام بند کابینت تصویری

    abieboland-ba.crawlblog.ir/search/...

    ... با سامانه قدرتمند کراول بلاگ پیش از بقیه مطالب جدید را مشاهده کنید و بروز ... از من و بر من;

  • رمان ارام در تنهایی | خبرخوان

    mooche.ir/list/رمان+ارام+در+تنهایی.html

    ... من این هفته از قسمت 15 شروع میکنم به ... ارام از قبرم بلند ... می‌شود می‌توانید او را از این ...

  • دلتـنـگـی*~*~* - shakibba.blogfa.com

    shakibba.blogfa.com

    کـودکـــ آسمـان را از نگاهـش ... و دلتنگــی مــن بهـ گـاه ... یکـــ سبـد دلـتنگـی! آرامـــ می ...

  • دل نوشته های دل‌ آرام - پازل بی پاسخ

    delaram.mihanblog.com/post/312

    تو را از تو ربوده اند، و ... دلتنگی کنم کمی ... دویدن با ذهن نسترن سه نقطه خانه آرام من ...

  • آرام آرام - amirtaheri.ir

    amirtaheri.ir/آرام-آرام

    آرام رفته ام از ... چون دوستت دارم من دوری از چشمِ تو را ... چه ماجرای عجیبیست با تو بودن من ...

  • دلتنگی

    www.mosafertanhaei.blogfa.com

    اگر نخواهم دلتنگی را ببینم باید چه کسی را ببینم؟ با دلتنگی از ... را بزرگتر کرده است! از ... من ...

  • دلتنگیهای تنهایی - mostafa2763.blogfa.com

    mostafa2763.blogfa.com

    سیرابتر بنوشی بیشتر اوج خواهی گرفت...! من تو را ... بودن تو در زندگی من ... از لحظه های دلتنگی ...

  • درد دل آرام - libraryafzarpl-ba.atrimblog.ir

    libraryafzarpl-ba.atrimblog.ir/ogle/درد+و+دل+آرام

    اتفاقاتی که افتاد من را که لحظه ای آرام ... آرام چه خواهد بودن غیر از ... را بوسید و آرام گرفت.

  • دلتنگی های من - tarannom-hsm78.blogfa.com

    tarannom-hsm78.blogfa.com

    دلتنگی های من ... هــای کاغــذ را از پـیـش ... خواهی شمرد تا آرام شوی... دلت هوایم را ...

  • دلتنگی

    www.faryadman.blogfa.com

    ... دلتنگی. دلتنگی. درد ... داره ، و من هر بارش مرگ را میهمانم و از خاکستری ... بستم که از زندگی به ...

  • احساس دلتنگی - مهتاب عشق من

    mahtabman.persianblog.ir/tag/احساس_دلتنگی

    از دلتنگی ها ، از این ... دلم گرفت از این روزا از ... من را ببخش برای هرچه مستی که کردم زیرا ...

  • آرام - yamahdi93z-ba.atrimblog.ir

    yamahdi93z-ba.atrimblog.ir/tag/آرام

    آرام پوست را ... *****دلتنگی احساس گنگشبانه من ... دلم گرفت و از ترقی ...

  • يک عاشقانه آرام - zahakimi-ba.indexland.ir

    zahakimi-ba.indexland.ir/ogle/یک+عاشقانه+ی+آرام/50

    آمده‌ام از تو بنویسم، از بودن تو، از ... صدای دلتنگی ام را ... شهرستان قائم‌شهر آرام گرفت. ...

  • دلتنگی های من - tanhabito.mihanblog.com

    tanhabito.mihanblog.com

    دلتنگی های من. ... « یكی از دستانت را به من بده ... با نوشتن هم آرام نمی گیرم، حتی بودن کسی را ...

  • قسمت من از تو - arezoo5968.blogfa.com

    arezoo5968.blogfa.com

    هیــــچ گرمــایی قلـــب ِ سَــــردَم را آرام ... را باید قاب گرفت و از ... مــــــن" را ...

  • به دلتنگی هایم دست نزن

    www.shakiba-shakiba.blogfa.com

    و حالا هر روز با گریه به دنبال قبر من می گردد. . . ! کاش آرام پیش ... بودن قدرت ... من شما را از ...

  • من مال تو بودم - namardididam.blogfa.com

    www.namardididam.blogfa.com

    این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام ... رویای با تو بودن را ... چقدر دوست داشتم یک نفر از من ...

  • مطالب عاشقانه (این حالمو دوست دارم) - دلتنگی هایت را

    tohidzt.blogfa.com/post/89

    ... دلتنگی هایت را در ... خورشید را به من قرض میدهی ؟ از تو که ... تو را احساس ميكنم آرام وسبك ...

  • دلتنگی

    minoo-yegane.blogfa.com

    دلتنگی - دل من ... اثــــــرِ لــــــمسِ سر انگــــــــشتانت را از ... تا به کی بازیچه بودن ...

  • Some results have been removed
  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 339
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 646
  • بازدید ماه : 1,718
  • بازدید سال : 18,990
  • بازدید کلی : 147,148