loading...
سایت عاشقانه 21
admin بازدید : 97 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)
  • بگــــو تمــامِ تو مـــال من استــــــ

    https://www.facebook.com/pages/بگــــو-تمــامِ-تو...

    ‎بگــــو تمــامِ تو مـــال من استــــــ‎. 1,437 likes. ‎رقص آوار در تکلم من

  • wisgoon - ویسگون - تمام تو مال من است و من خودخواهم ...

    www.wisgoon.com/pin/11944347

    تمام تو مال من است و من خودخواهم درمالکیت تو من لجبازم در دوست داشتنت من مغرورم به احساست...

  • تمام تو مال من است و من خودخواهم درمالکیت تو من

    www.cloob.com/u/fatemehgoodarzi57/122057005/تمام_تو_مال...

    تمام تو مال من است و من خودخواهم درمالکیت تو من ... تمام تو مال من است و من ...

  • تمام تــــــــــــــــو... مال مــــــــــــن است... و من ...

    www.hammihan.com/post/9048642

    مال مــــــــــــن است... ... تمام تــــــــــــــــو... مال مــــــــــــن است... و من ...

  • تمام تو♥ مـــــــــال من است♥ و من خودخواهم♥ در مالـــــــکیت

    www.cloob.com/u/kiarsy/122526322/%D8%AA%D9%85%D8%A7...

    تمام تو♥ مـــــــــال من است♥ و من ... تمام تو♥ مـــــــــال من است♥ و من خودخواهم♥ در ...

  • تمام تو مال من است... - 98love.ir

    www.98love.ir/post/5558/تمام-تو-مال-من-است.html

    تمام تو مال من است و من خودخواهم در مالکیت ت_ _و... من لجبازم در دوست داشتنت... من مغرورم به ...

  • تمام مــــن را | جستجو | دانلود رایگان آهنگ جدید 2016

    partoblog.ir/list/تمام+مــــن+را+.html

    تمام تو ... مـــال من است ..... من خودخواهم ... صدایٍ گام های تو ضربانٍ زندگیٍ من است بامن ...

  • تمام تو مال من است | جستجو | بای دو

    baido.ir/list/تمام+تو+مال+من+است.html

    وتمام شد دنیای رویای من تمام شد همه ای گریه های من افشین دیگر برای من تمام شد من حالا باید به ...

  • تمام تو مال من است و من خودخواهم در مالکیت تو من

    www.hammihan.com/post/4025602

    تمام تو مال من است و من خودخواهم در مالکیت ...

  • و این تمام دوست داشتن من است.....matina

    www.98love.ir/Forum/Post/113443

    تمام تو مال من است و من خودخواهم درمالکیت تو من لجبازم در دوست داشتنت من مغرورم

  • تمام مــــن را | جستجو | دانلود رایگان آهنگ جدید 2016

    fetros.ir/list/تمام+مــــن+را+.html

    تمام تو ... مـــال من است ..... من خودخواهم ... تو هم مسیر منی هم تمام هستی من تو قاصدکی برای ...

  • این تمام داشتن من است - evil76.loxblog.com

    evil76.loxblog.com/post/513/این تمام داشتن من است.htm

    ... عشق رویایی کلبه ی شگفت انگیر بیاید داخل این تو بیاید در کنار هم ... این تمام داشتن من است.

  • تمام قلبم مال تو

    tatlisevgilim.blogfa.com

    ... به نام آنکه آفرید مرا و برای خوشبختی من تو ... تمام قلبم مال تو. ... است**...! خصوصیات کلیه تو: ...

  • من نگاه تو رو میخوام

    www.mehdi62maryam70.blogfa.com

    تمام "تو" مال "من" است...!!! پنجشنبه نوزدهم دی ۱۳۹۲ × 2:53 × مریم ... چهار دیواری دستانت ، مالِ من است "

  • لیلا شدم مجنونم رفت

    albaloooo.blogfa.com/9006.aspx

    دلم تنگ شده است برای آغوشی که خیلی هم مطمئن نیستم بعد از این « مال من ... تمام سهم من است از " تو ...

  • تمام ناتمام من با تو تمام

    www.naatamam.blogsky.com

    تمام ناتمام من با تو تمام ... عکس هایی که مال من نیست !! ... در عشق که او جان و دل و دیده ما است .

  • روزهای شیرین من کنار جواد همسرم

    lily2.blogfa.com

    تمام تو مال من است ... و این تمام دوست داشتن من است..! [ پنجشنبه بیست و دوم مرداد ۱۳۹۴ ] ...

  • هر کجا هستم باشم ، آسمان مال من است

    www.aseman-aramesh.blogfa.com

    تـمام ِ "مــن" دارد "تـــو" می ... پولت را جلو رویت بگذاری و بگویی: «این مالِ من است»

  • هنوزهم ستاره ای وجوددارد!

    www.rnzmpn.blogfa.com

    بگو تمام تو مال من است. دلم می ... او تمام دنیای من است ... مبادا بیازاریش ...

  • او = تمام زندگی من...

    fench2014.mihanblog.com

    ... تو ضمیر مفرد غایب نیستی!!"تــــــــــو" تمام زندگی منی!! ... برای من مهم این است که بفهمی و ...

  • هر کجا هستم باشم,گوشه ی آسمان مال من است

    sazenarenji.blogfa.com

    هر کجا هستم باشم,گوشه ی آسمان مال من است. ... برای اولین در تمام طول عمرم احساس ... كجايي تو بي من.

  • تمام قلبم مال تو

    www.elahennaz.blogfa.com

    تمام قلبم مال تو ... لـَـبانم لبخنــدی تــَـصنعـی مهمـان است ... که من از اوارگی بی تو ...

  • حاضر نیستم با تمام دنیایم عوضش کنم…حجابم مال من است…حق من ...

    facenama.com/view/post:310439605

    حجابم مال من است… حق من است ... اقای بی همتای من... یک نگاه تو...

  • تمام ناتمام من با تو تمام می شود.

    naatamam.blogfa.com/cat-6.aspx

    ... (هایی که مال من ... از ۹۵ درصد ار کارش تمام شده است و در مرحله تست و ... من از تو دل نمی ...

  • تمام تو سهم من است....

    asadkhaksar-ba.indexland.ir/ogle/تمام+تو+سهم+من+است....

    ... عاشقترین مرد دنیاست مرد من تمام من است مخاطب تمام عاشقانه های من ... مآلِ دیگَری.. تو را ...

  • هرکجا هستم باشم،آسمان مال من است..

    yalda4564.blogfa.com

    هرکجا هستم باشم،آسمان مال من است.. ... گاهی گدای گدایی و بخت با تو یار نیست. گاهی تمام شهر گدای ...

  • زندگی من ( فقط "تو" )

    www.manim-hayatim.blogfa.com

    زندگی من ( فقط "تو" ) h@y@t!m. ... بودنت مهم است ... همین ! ..... ... تمام... ...

  • عاشقان رمان - رمان تمام قلبم مال تو(2)

    bosehashegh.blogfa.com/post/144

    رمان تمام قلبم مال تو(2) ... تو من برات توضيح ... بگه يه هفته است از صبح تا شب مي يام تو اتاقش و ...

  • تو تمام هستي مني - khavarmianeh80.oldblog.ir

    khavarmianeh80.oldblog.ir/post/تو+تمام+هستي+مني

    میدونم تو مال من ... است ، مهر من گرمی محبت های تو استمهر من فرداهایی است که تمام ...

  • تمام من بدون تو - خاکستر خاطراتم . . . (اس ام اس)

    sets.blogfa.com/post/47

    تمام من بدون تو ... زندگی من همین است شب که می ... تنهایی مال آدمای پاکه

  • I♥Uعزیزم ، تا آخرین نفس دوستت دارمI♥U

    www.mohaddeseh1372.blogfa.com

    زندگی مال تو مرگ مال من. ... های دل من تویی . تمام هستی منی تو،.تو ... تو است ، اگر ...

  • تمام - shaghayeghghgh-ba.atrimblog.ir

    shaghayeghghgh-ba.atrimblog.ir/tag/تمام

    مگر میشود تو را تویی تمام من را ... است چون تمام جهان تو را می ... مـــــــــال من است ...

  • فراموشم مکن - ترا که دارم دنیا مال من است

    tanhanazila.blogfa.com/post-1434.aspx

    ... ترا که دارم دنیا مال من است ... آرزوی من ، همیشه با تو بودن است صدای ... که تمام لحظه ...

  • وبلاگ یاس - yasamangholami.blogfa.com

    www.yasamangholami.blogfa.com

    بگو تــــــمــــــام تــــو مال من است دلم میخواهد حسادت کنم به خودم....

  • هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

    www.atreatefe.blogfa.com

    هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است در میان من و تو فاصله هاست، گاه ... من تمام فریادها را بر ...

  • زندگی با تو چقد قشنگه عشق من

    www.m-s2012.blogfa.com

    که مبادا روز تولد تو تمام شود. و من ... که تو مال من شوی ... تو است. من تو را دارم و به ...

  • هستی - 708870.blogfa.com

    www.708870.blogfa.com

    یک پاییز دوست داشتنی که شاید مال من و تو ... تــو مــال مــن اســـت. ... تو و تمام ...

  • آسمان مال من است!

    asemanafg.blogfa.com

    ... آسمان مال من است! ... تا زمانی که اعمالت بهترین بودن تو را حفظ می کند ، تمام ... این دل مال تو ...

  • هر کجا هستم باشم آسمان مال من است

    a3maan.blogfa.com

    ... هر کجا هستم باشم آسمان مال من است. ... که ز چشم من و تو / راز این پرده ... هم سنگ تمام می ...

  • هر کجا هستم باشم آسمان مال من است

    ragbar7.blogfa.com

    هر کجا هستم باشم آسمان مال من است ... بو سیدن لبهای تو جرم است ... سال خوب همراه با تمام خوشبختی ...

  • تمام ناتمام من - parastoo64.blogfa.com

    parastoo64.blogfa.com

    عشق تو مال من است. خاطر ياد تو در ياد من ... تمام قلب تو به من ...

  • هر کجا هستم باشم اسمان مال من است

    khyalekham.blogfa.com

    حتی اگر تمام این ها با آنچه تو از مفهوم یک زن خوب ... کنم که هر کجا باشم اسمان مال من است ...

  • "اگه تو مال من بودي" - maryam73tanha.blogfa.com

    maryam73tanha.blogfa.com

    ... هركجا كه ميبينم نوشته است ... "اگه تو مال من بودي" ... زماني كه نگاهت مي كنم تمام وجودم ...

  • عاشقان رمان - رمان تمام قلبم مال تو(4)

    bosehashegh.blogfa.com/post/146

    ... رمان تمام قلبم مال تو(4) ... سيامک فکرش يه جاي ديگه است .تقريبا همه از خواب ... من مال تو

  • با من از عشق بگو♥ - girlinexile.blogfa.com

    girlinexile.blogfa.com

    ... میشود در عشق تو ، تمام نگاهم فدا میشود ... این راه مال من و تو است ، بیا تا با هم ...

  • تمام هستی من

    www.just-4ttm.blogfa.com

    اگر یلدا برای تو امشب است تمام شب های من یلدا است بی تو. ... تمام حرفهایم مال او. من منتظرت ...

  • آسمان مال من است

    fan0os.persianblog.ir

    آسمان مال من است ... مادری بهانه عشق است، بهانه سوختن؛ تو بی ... یک فرد نمى تواند تمام حس و ...

  • منــ &تـــو

    sarab2.blogfa.com

    منــ &تـــو ... باید حواست باشه " تمام ... تو راست می گویی آسمان مال من است پنجره،فکر،هوا ...

  • girl1400.blogfa.com - دפֿـترے از جنس بهار

    www.girl1400.blogfa.com

    ڪـہ در آטּ وسعت פֿـورشید بـہ اندازہ چشماטּ من است ! ... تــمامــ وجود تــو مال منـــ ...

  • این مال من،‌این مال تو! - jamejamonline.ir

    jamejamonline.ir/sara/1939072421145305670

    زن، مرد و یک ارتباط.این تمام چیزی است که ما در زندگی مشترک داریم ... پول من، مال من است، پول تو ...

  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 339
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 663
  • بازدید ماه : 1,735
  • بازدید سال : 19,007
  • بازدید کلی : 147,165